Потребителски вход

Автор: ontheroadwithtv Категория: Туризъм
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:

Последна промяна: 06.04.2009 19:41

На следващата година (2003) решихме да направим нещо по-смело. Набелязохме си вр.Мусала и след кратко мислене се отправихме към изкачването на най-високия връх на Балканите.
Един слънчев юлски ден тръгнахме за Боровец аз, Васко и Мимето.Идеята беше да съберем повечко хора, но накрая останахме само тримата, като това не ни попречи да осъществим намерението си.
В 10 ч пристигнахме в Боровец.Отидохме на лифтовата станция, с желанието да се качим до Ястребец, но ни казаха,че лифтът е в ремонт. Решихме,че няма смисъл и поехме пеша към х.Мусала.

imageПътеката беше много красива. Бавно и славно се отправяхме към върха. Нямаше много движение, но все пак срещнахме двама души, които помолихме да ни снимат тримката.

Около 15,16ч. пристигнахме на хижата. След "кратка" почивка от 2 часа потеглихме към върха.Тъй като беше лято разполагахме с доста време и Слънцето залязваше след 21 часа. Може би заради това,че бяхме тръгнали пеша от Боровец на моменти усещах умора, а и ние нямахме подготовка. Към 19ч. покорихме вр.Мусала.

imageВремето напредваше и трябваше да се прибираме. Бяхме си оставили раниците на хижата и си бяхме запазили места. Имаме много лоши впечатления от тази хижа. Цяла нощ не можахме да спим, защото се чуваха мишките, които си правеха купон на тавана.

Сутринта станахме към 8ч.След закуска и малко снимки поехме в обратна посока.По пътя си харесахме едно поточе и решихме да открием откъде извира. Търсихме извора доста време, но не можахме да го намерим. Поне направихме снимки, като една от тях стана много красива.На Мимето й беше останала само една поза и я уползотворихме пълноценно, за разлика от нашият фотоапарат, който се беше развалил и правеше по три снимки наведнъж.

image Трябваше да се отправяме към Боровец ,чакаха ни маршрутки за Самоков и после за София.

Вечерта бяхме много изморени, но щастливи.

Невероятно е усещането да изкачиш вр. Мусала. Препоръчваме го на всеки. Не е трудно и си заслужава, наистина.