Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 14:28 - Да се завърнеш в родния край... втора част
Автор: ontheroadwithtv Категория: Туризъм   
Прочетен: 3160 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2009 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
При мисълта за наближаващия Великден се сетих за едно село вблизост до Добрич,където се намира един от най-големите птицекомбинати в България-село Дончево. Освен тази връзка в съзнанието ми изникват незабравими спомени свързани с горите до селото.
Едно време, когато бяхме деца родителите ни ни водеха често в Дончевските гори, където с братовчедите ми се надпреварвахме: кой ще има по-голям букет от кокичета и минзухари, кой ще се изкачи пръв на баира, кой ще се скрие най-добре, гоненица...все неща, които са на преден план в едно детско чисто и невинно съзнание.    Преди няколко седмици отново се сетих за тези гори.Сестра ми (благодарение на нея мога да приложа снимков материал) и братовчед ми излязоха на разходка и после разбрах,че са посетили гората и язовира. Ето и снимките от там:

  image

яз.Дончево

 image

 

imageimage
 imageimageimageimageimage
 
Спомени,спомени....

 

Гората си е същата, само дето ние порастнахме и поехме всички по- различен път....



Тагове:   добрич,


Гласувай:
0



1. rebu - Крайно
16.04.2009 13:31
Много ми е крайно мнението, но така го чувствам.
Зарязахте си корена, изоставихте родителите си, захвърлихте най красивите и плодородни земи в ръцете на малцинствата с единстваната цел, да сте наемници на олигасите и да СЛУЖИТЕ.
Няма гордост, национално достойнство, отговорност пред поколенията и (може би) морал. Уви!
цитирай
2. ontheroadwithtv - rebu
16.04.2009 14:14
Нещо грешите.Не сме зарязали нито едно от тези, които сте изброили- Ребу.Не служим на никого.Гордост,достойнство и отговорност към поколения има и винаги ще има.Много Ви е крайно мнението, а не сте запознати със случая. Благодаря Ви все пак,че сте отделили от ценното Ви време, за да изкажете мнението си.
цитирай
3. rebu - Простете,
18.06.2009 21:54
Ако неволно съм Ви засегнал нещо. А мнението ми е крайно, защото ходя из страната и виждам такава пустота... Селата празни, училищата и другите общи неща се рушат безстопанствени, полетата буренясали и трънясали, четвърто поредно (последно) поколение подкарано към градовете с цел - лумпенизация. В София всеки който незнае какво да прави със себе си, дошъл да се скрие в анонимността и да върши неща които никога не би направил удома си, оправдавайки се, че трябва да се яде. Нацията се затрива в тичане след насъщния.
Как да съм весел-оптимист?
цитирай
4. ontheroadwithtv - Rebu
21.06.2009 09:28
Здравейте,Rebu!Не сте ме засегнали.Мнението ми се припокрива с Вашето,но понякога на човек му се налага да избере друг път,различен от този който е предполагал,че ще поеме- да остави родния град.Разбрах,че човек е добре и там,където е заобиколен от обич, и от любими хора, с които да я споделя.А в това забързано ежедневие не обръщаме внимание как всичко,за което не се грижим загива...
Оптимист да бъдеш в днешно време е много трудно,но когато човек е млад,намира желание и смисъл да запази това,което може,независимо на каква цена...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ontheroadwithtv
Категория: Туризъм
Прочетен: 202306
Постинги: 29
Коментари: 148
Гласове: 529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031